insights

På Borg&Owilli Insights samlas allt som berör konsten att skapa engagerande innehåll som ger resultat. Här kan du ta del av insikter, teser och artiklar till gagn för dig som vill lära dig mer om arbetsmetoden content marketing. Innehållet uppdateras löpande och är skrivet av våra content marketing experter.

Låt oss slå hål på B2B-myten

Hösten är den absolut bästa tiden för B2B-marknadsföring. Men hur maximerar du som kund effekten av kampanjerna och hur ska du tänka kring budget? Mikael Owilli har svaren. Hösten är snart här. Det innebär inte bara färre soltimmar och kallare (om möjligt) badvatten, det innebär också att nedräkningen inför årsslutet närmar sig. Med det följer

Missa inte vårt seminarie ”Opinionsbildning utan Filter” i Almedalen

Hösten är den absolut bästa tiden för B2B-marknadsföring. Men hur maximerar du som kund effekten av kampanjerna och hur ska du tänka kring budget? Mikael Owilli har svaren. Hösten är snart här. Det innebär inte bara färre soltimmar och kallare (om möjligt) badvatten, det innebär också att nedräkningen inför årsslutet närmar sig. Med det följer

Hur är det att vara praktikant hos Borg&Owilli?

Hösten är den absolut bästa tiden för B2B-marknadsföring. Men hur maximerar du som kund effekten av kampanjerna och hur ska du tänka kring budget? Mikael Owilli har svaren. Hösten är snart här. Det innebär inte bara färre soltimmar och kallare (om möjligt) badvatten, det innebär också att nedräkningen inför årsslutet närmar sig. Med det följer

Ett varumärke behöver både hjärna och hjärta

Hösten är den absolut bästa tiden för B2B-marknadsföring. Men hur maximerar du som kund effekten av kampanjerna och hur ska du tänka kring budget? Mikael Owilli har svaren. Hösten är snart här. Det innebär inte bara färre soltimmar och kallare (om möjligt) badvatten, det innebär också att nedräkningen inför årsslutet närmar sig. Med det följer

3 tips för dig som vill komma igång med data-driven content marketing

Hösten är den absolut bästa tiden för B2B-marknadsföring. Men hur maximerar du som kund effekten av kampanjerna och hur ska du tänka kring budget? Mikael Owilli har svaren. Hösten är snart här. Det innebär inte bara färre soltimmar och kallare (om möjligt) badvatten, det innebär också att nedräkningen inför årsslutet närmar sig. Med det följer