Vinst i European Content Awards 2021

Podcast & Audio Content Campaign of the year - Essential Talks

Borg Owilli prisas som ensam svensk byrå i den internationella tävlingen European Content Awards.

Utmärkelsen gäller projektet "Essential Talks", en podcast som släppts på uppdrag av det globala hälsa- och hygienföretaget Essity. Podcasten, som lanserades under 2020 blev shortlistad i kategorierna "Podcast/ Audio content campaign of the year" och "Best use of data in a content campaign" och tog, i tuff konkurrens, hem utmärkelsen för Europas bästa podcast 2020.

Lyssna på Essential Talks här.

Essential Talks för Essity prisas som

Essential Talks för Essity prisas som "Europas bästa podcast 2020" i European Content Awards

Om European Content Awards

Celebrating, recognising and rewarding Content Marketing agencies and in-house teams who are creating outstanding marketing campaigns across Europe. 

The European Content Awards doesn’t care where you come from or what language you speak, they only care about what Content you create. With 44 countries and over 200 languages Europe is undoubtably a cultural centre of diversity, however, despite the differences, content creators are coming together to compete and celebrate their achievements – showing the rest of the world that Europe is the most creative continent on the planet.

https://europeancontentawards.com/

Nästa artikel
Vad är skillnaden på ABM och ABA?