Header-mobil-2-(1).jpg
TietoEVRY

Time for something better

Bakgrund

IT-konsultbolaget konkurrerar med flera starka konkurrenter om unga talanger. De vände sig därför till oss på Borg Owilli för att få hjälp att skapa content som stärker deras employer brand bland young professionals. Resultatet blev Youtube-serien “Time for something better”.
Enskild-bild.jpg
Liggande-bild-Vanster.jpg
Liggande-bild-Hoger-1622459573.jpg

Upplägg

I Time for something better försöker komikern Johan Hurtig Wagrell hjälpa TietoEVRY med lite egna smarta idéer på hur man kan använda data för att effektivisera och förbättra vardagen. Till sin hjälp har Johan Sandra Wallin från TietoEVRY. I fyra avsnitt försöker hon förklara för Johan att även om han tänker rätt, så tänker han analogt. Sandra förklarar istället hur TiteoEVRY kan digitalisera Johans idéer.
Stor-bild-Utfallande.jpg
Staende-bild-Vanster.jpg
Staende-bild-Hoger.jpg

Tjänster

Innehållsproduktion
Motion Content
Innehåll för sociala medier
Distribution via sociala medier
Nästa case: Simployer
Digital HR-kampanj