Fortum

Webbserie för Fortum

Youtubeserien Perspektiv för Fortum

Det klassiska citatet från science fiction-författaren William Gibson “The future is already here – it’s just not very evenly distributed” blev utgångspunkten när Borg Owilli fick i uppdrag att ta fram en idé för en webbserie för energibolaget Fortum.
Fortum_2480x1310_EnskildBild_02-01.jpg
Fortum_1164x1022_dubbla_liggande_vanster-01.jpg
Fortum_1148x690_dubbla_liggande_hoger-01.jpg

Health tech och Food tech

Serien, som inleddes med två avsnitt, fokuserade på aktörer och innovationer som på olika sätt främjar teknikutvecklingen inom en rad olika områden. Tillsammans med Parisa Amiri som programledare utforskade Fortum hur blockchain förändrar livet för personer med en cancerdiagnos och grävde djupare i begreppet "food tech".
Fortum_3360x1310_StorBild_utfallande-01.jpg
Fortum_1164x1072_dubbla_staende_vanster-01.jpg
Fortum_1148x1494_dubbla_staende_hoger-01.jpg

Tjänster

Konceptutveckling och strategi
Innehållsproduktion
Influencer Marketing
Motion Content
Rörlig distribution
Nästa case: Ljungberg Fritzoe
Visuell identitet och webbsida