Borg & Owilli Logotyp

Insights

Essity släpper podd om hygien och hälsa

Publicerad av borgowilli

Vi har tillsammans med världens största hälso- och hygienföretag Essity släppt ett  specialavsnitt om hur samhället ändrats av pandemin. Det kan ni lyssna på här. Detta är en del av en större podcastsatsning som heter Essential Talks, vilken går ut på att bryta tabun kring vanligt förekommande kroppsliga åkommor som inkontinens, mens, övervikt och hygien. Övriga avsnitt släpps senare i sommar. Vi garanterar er intressanta berättelser, känslor, hjärna och ett produktionsvärde som håller en väldigt hög nivå. 

 

Det här vår första produktion som faller inom vår nystartade kategori Telling Stories

Arbetsgrupp

Borg Owilli:
David Borg, Kundansvarig och Creative Director
Vendela Cassel, projektledare
Linnea Karlsson, projektledare
Lovisa Olai, Content Manager
Tobias Båth, Content Manager
Vincent Janér, planner
Erik Reimers, Art Director

Banda Produktion:
Thomas Henley, redaktör och programledare

Essity
Ben De Vries, Brand Content Director
Henrik Sjöström, Media Relations Manager
Gabriella Ekelund, Vice President Corporate Brand Communications

Artikeln publicerades ursprungligen på www.resume.se